náhled

Aktuality

FeelEco: Dětská pokožka vyžaduje citlivou péči. Pečlivě vybírejte kosmetiku i prostředky na praní.

Česká značka přírodní drogerie a kosmetiky FeelEco připomíná, jak je důležité věnovat péči výběru těch správných produktů pro děti. Pokožka našich nejmenších totiž od narození prochází postupným vývojem, který je úplně dokončen až po třetím roce. Proto je velmi důležité volit šetrné hypoalergenní přípravky, které neobsahují alergeny, parfémy ani konzervanty a nedráždí pokožku. S ohledem na všechny tyto aspekty byla vyvinuta i hypoalergenní řada Baby značky FeelEco.

Číst dál „FeelEco: Dětská pokožka vyžaduje citlivou péči. Pečlivě vybírejte kosmetiku i prostředky na praní.“

FOSFA olympiáda břeclavských škol začne už za tři týdny

Sportovní kluby zapojené do projektu FOSFA Sport spojily síly při organizaci prvního ročníku FOSFA olympiády břeclavských škol. Sportovní hry proběhnou 13.-16. června na atletickém stadionu TJ Lokomotiva Břeclav. Do soutěží o cenné kovy se v pěti sportovních odvětvích kromě žáků z Břeclavi zapojí i jejich vrstevníci z Lednice a Valtic.

Číst dál „FOSFA olympiáda břeclavských škol začne už za tři týdny“

FOSFA Real Boxing Cup: výjimečný úspěch břeclavského týmu

Břeclavský Dům školství byl o víkendu dějištěm 10. kola nejvyšší evropské soutěže v olympijském boxu FOSFA Real Boxing Cup 2023. Takto prestižní mezinárodní sportovní podnik se v Břeclavi konal poprvé v historii. Domácí tým FOSFA Boxing Club Břeclav před zaplněným sálem vybojoval první místo a v průběžném hodnocení se posunul na druhé místo interligové tabulky.

Číst dál „FOSFA Real Boxing Cup: výjimečný úspěch břeclavského týmu“

Fosfa obhájila prestižní certifikát AAA Gold Excellence a řadí se tak do exklusivní skupiny nejdůvěryhodnějších firem v ČR

Břeclavská Fosfa i v roce 2022 dosáhla počtvrté za sebou na nejvyšší ekonomické hodnocení AAA a opakovaně si udržela prestižní ekonomický certifikát AAA Gold Excellence, který mezinárodní ratingová agentura Dun & Bradstreet spolu s křišťálovou pyramidou uděluje firmám, které nepřetržitě po dobu 3 let splňují nejpřísnější kritéria hodnocení ekonomických subjektů […]

Číst dál „Fosfa obhájila prestižní certifikát AAA Gold Excellence a řadí se tak do exklusivní skupiny nejdůvěryhodnějších firem v ČR“

Děti na Břeclavsku rozhýbe projekt FOSFA Sport

Zvednout děti a mládež z pohovek a přivést je ke sportu. To jsou základní cíle nedávno spuštěného projektu FOSFA Sport. K jejich naplňování má přispět web informující o činnosti sportovních klubů z Břeclavi a okolí zapojených do projektu a přinášející inspirativní příběhy úspěšných sportovců i zatím méně známých osobností spojených se sportem v tomto jihomoravském regionu. Podpůrnou roli hraje široká škála sociálních sítí a také připravovaná série sportovních i společenských eventů. Projekt staví na hodnotách shrnutých do motta „Být nejlepším“.

Číst dál „Děti na Břeclavsku rozhýbe projekt FOSFA Sport“

Výjimečné věci dělají výjimeční lidé

Břeclavská Fosfa pro svou značku FeelEco přišla letos v průběhu roku s kampaní, v níž využívá motivy z díla Alfonse Muchy a slogan Umění výjimečnosti. A právě toto umění považuje majitel Fosfy Ivan Baťka za něco, co může pomoci i českým podnikům obstát a překonat složité období evropské transformace. Nejen o tom, ale také o souvislostech vzniku jedinečné značky je následující rozhovor s Ivanem Baťkou.

Číst dál „Výjimečné věci dělají výjimeční lidé“

Rozhovor s Ivanem Baťkou: Jak přežít tsunami

Čelíme krizi. Někteří ekonomové používají výraz nový normál, někteří abnormál. Ale v zásadě všichni se shodují na tom, že globální svět prochází obdobím tektonického zlomu. To staré zaniká a nové vzniká. Což přináší nové hrozby i nové výzvy. Jak na ně reagujeme? A co nám může pomoci uspět? To jsou témata rozhovoru s Ivanem Baťkou, majitelem a generálním ředitelem břeclavské Fosfy. Podniku, který se díky 20leté transformaci stal globálním lídrem.

Číst dál „Rozhovor s Ivanem Baťkou: Jak přežít tsunami“