Aktuality

Ivan Baťka: Nedivme se, že přichází účet

Čelíme krizi. Je to pravda? Jsem dlouhodobě přesvědčen, že ano, ale že to je krize nevyhnutelná, k níž v posledních desítkách let svědomitě sebedestruktivně směřujeme, tak jako v minulosti jiné rozvinuté a odcházející vyspělé civilizace a říše. Stejně tak jsem přesvědčen, že máme reálnou šanci vyjít z krize posíleni, pokud se jí nezalekneme a změníme ji v promyšlenou transformaci.

Číst dál „Ivan Baťka: Nedivme se, že přichází účet“

Feel Eco – bez kompromisů

Břeclavská Fosfa je svým způsobem velmi zajímavým inovátorským ekobyznysovým inkubátorem, z něhož se zrodila i řada FeelEco, která zahrnuje produkty pro péči o tělo i domácnost. Vyrobeny jsou primárně ze surovin přírodního původu, aby výrobky byly co nejšetrnější a po použití snadno rozložitelné. Jsou důkazem, že kombinovat účinnost, ekologii i zdraví skutečně lze.

Číst dál „Feel Eco – bez kompromisů“

Fosfa zimní boby a carling měly na Olympijském festivalu v Brně největší úspěch. Za sportem dorazilo na festival přes 50 000 návštěvníků

Fosfa, generální partner Českého olympijského týmu, se letos stala i partnerem Zimního olympijského festivalu v Brně, aby tak podpořila především sportovní dětské aktivity v rámci svého širšího regionu Jižní Moravy.

Číst dál „Fosfa zimní boby a carling měly na Olympijském festivalu v Brně největší úspěch. Za sportem dorazilo na festival přes 50 000 návštěvníků“

Rozhovor s Ivanem Baťkou: Být nejlepší na světě. Náš smělý cíl je stejný jako u olympioniků

Česko žije olympiádou. Fanoušci sportu si mezi generálními partnery českého olympijského týmu jistě všimli jména břeclavské společnosti Fosfa. A mnozí se možná ptali, jaká je to firma a jaká byla její cesta k olympionikům. Otázky, na které odpovědi zná Ivan Baťka, generální ředitel a jediný akcionář břeclavské společnosti.

Číst dál „Rozhovor s Ivanem Baťkou: Být nejlepší na světě. Náš smělý cíl je stejný jako u olympioniků“

Fosfa v olympijské kampani motivuje k touze „Být nejlepším“

Fosfa – generální partner Českého olympijského týmu spustila reklamní kampaň k Zimním olympijským hrám v Pekingu 2022. V kampani Fosfa vyjadřuje podporu českým olympijským sportovcům, veřejně deklaruje své firemní hodnoty, které jsou v souladu i s principy olympijského hnutí a motivují k touze být nejlepším.

Číst dál „Fosfa v olympijské kampani motivuje k touze „Být nejlepším““