Fosfa a FeelEco jsou partnery rodinné výstavy obrazů Alfonse Muchy

Praha, 11. 7. 2022 – Břeclavská Life Science společnost Fosfa se stala hlavním partnerem připravované výstavy Alfonse Muchy ve Valdštejnské jízdárně s názvem Mucha, rodinná sbírka. K celé expozici také připravuje 360° kampaň, která odráží hodnoty firmy. Tváří televizního spotu je architektka výstavy Eva Jiřičná.

Klíčovou myšlenkou, která prostupuje celou kampaní, je důraz na umění výjimečnosti a hodnoty prověřené generacemi, které se promítají nejen v dílech slavného malíře, ale také ve všem, co společnost Fosfa dělá.Ve Fosfě věříme, že nejlepší díla mohou vytvářet jen výjimeční a charakterní lidé, proto jsme se rozhodli pro podporu této jedinečné výstavy, která odráží také hodnoty naší společnosti – respekt, úctu, disciplínu a důvěru. Zároveň výstava souzní s naší filozofií „Umění výjimečnosti“, kterou se snažíme odrážet i v naší práci a produktech,“ říká Ivan Baťka, majitel společnosti Fosfa a zakladatel značky FeelEco, která vyvíjí a vyrábí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost.

Hlavní tváří televizní kampaně se stala i světoznámá architektka Eva Jiřičná, která architektonicky ztvárnila celý koncept výstavy, což ji činí ještě unikátnější.  „Zapojit do části kampaně paní Jiřičnou pro nás byl přirozený krok, protože její umění je výjimečné stejně jako dílo Alfonse Muchy a její práce na výstavě by neměla být upozaděna. Propojení těchto dvou velkých jmen v naší kampani s sebou neslo velkou zodpovědnost, proto jsme se při realizaci spojili s lidmi, kteří jsou špička ve svém oboru,“ dodává Ivan Baťka.

Kreativní kampaň na podporu výstavy poběží v červenci, srpnu a září napříč mediálními kanály od televize až po OOH.  Za jejím vznikem stojí agentury KNOWLIMITS a Fragile Agency, která je autorem kreativního konceptu. Vizuály ke kampani, které odráží jednotlivé hodnoty Fosfy, se objeví v tištěných médiích, na OOH i v online. Reklamního spotu s Evou Jiřičnou se ujala produkční agentura Stink Films v čele se známým režisérem Michaelem Baumbruckem. Autorem hudebního podkresu spotu je hudební skladatel a držitel Českého lva za nejlepší hudbu Michal Novinski. Spot diváka nechá nahlédnout nejen do domu Alfonse Muchy na Hradčanském náměstí, ale odhalí také zákulisí vzniku samotné výstavy ve Valdštejnské jízdárně. Ke shlédnutí bude na všech kanálech MediaClubu a v České televizi během celých letních prázdnin.