náhled

Administrativní pracovník / Prodavačka na podnikové prodejně Feel Eco 25.000,- Kč – 30.000,- Kč

Fosfa je inovativní Life Science společnost, která byla založena v roce 1884. Celá skupina je největším zpracovatelem žlutého fosforu v Evropě, a jedním z nejvýznamnějších světových výrobců, který na bázi fosforu vyrábí esenciální přísady a funkční směsi pro potravinářské, farmaceutické a jiné sofistikované průmyslové aplikace. Fosfa také vyvíjí a vyrábí FeelEco, výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost.

Jsme českou firmou, která se hlásí k odkazu T. a J. A. Bati a za svůj smysl podnikání považuje službu zákazníkovi. Klademe důraz na baťovské principy a morální integritu. Hledáme spolupracovníky pracovité, poctivé, precizní, s praktickým a podnikatelským myšlením a zejména pak charakterem, kteří mají odvahu a vůli uspět.

Náplň práce:

  • příjem a zpracování objednávek, řešení požadavků zákazníků, kompletní zpracování zakázek
  • vedení efektivní obchodní komunikace se zákazníky o dodávkách zboží, zajišťování expedice zboží a potvrzování dodávek zákazníkům
  • péče o zákazníky, aktivní prodej zboží zákazníkům na podnikové prodejně, poskytování poradenství v oblasti prodávaného sortimentu
  • další činnosti spojené s chodem podnikové prodejny, provádění pravidelných inventur, provádění 5S, činnosti spojené s uzávěrkou pokladny, zodpovědnost za finanční hotovost
  • komunikace a odpovědi na dotazy zákazníků, včetně odpovědí na online dotazy
  • poskytování administrativní podpory obchodnímu týmu, příprava podkladů, vyhodnocování spokojenosti zákazníků
  • příprava propagačních předmětů pro obchodní jednání a zajišťování jejich odeslání zákazníkům

Požadujeme:

  • charakterní jednání
  • zodpovědný přístup
  • preciznost, systematický a analytický přístup, schopnost dotahovat do konce
  • praxi na prodejně min. 1 rok
  • zkušenost se zpracováním objednávek
  • zkušenost se zajišťováním expedice zboží, s přípravou dokumentace potřebné pro odbavování tuzemských dodávek zboží a s avizováním expedovaného zboží zákazníkům
  • zkušenost s evidencí objednávek, vyhodnocováním podkladů a přípravou statistik a podkladů pro jednání se zákazníky
  • zkušenost k komunikací se zákazníky, aktivním prodejem a s činnostmi, které souvisí s chodem prodejny
  • pracovní doba: 8:00-16:00 PO – PÁ (víkend zavřeno)

Specifikace odbornosti:

  • vyučen (zaměření obchod, prodej)
  • znalost práce na PC (MS Office, Excel, Word)

Nabízíme:

  • práci v inovativní, dynamicky rostoucí a rozvíjející se české společnosti
  • možnost seberealizace, prostor pro uplatnění Vašich znalostí a dovedností
  • firemní kulturu, která usiluje o neustálý rozvoj svých lidí a budování spolupráce napříč týmy
  • příležitost k dalšímu vzdělávání prostřednictvím vlastní Fosfa Univerzity
  • možnost profesního rozvoje a kariérního růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • firemní stravování
  • firemní školku pro Vaše děti
  • firemní ubytování

Místo: Břeclav

Zpět na volné pozice